Συχνές ερωτήσεις

Αυτοκίνητο
 Τι κάνουμε σε ένα τροχαίο ατύχημα;
 Τι κάνουμε σε ένα περίπτωση θράυσης κρυστάλλων;

Υγεία
 Σε ποια νοσοκομεία στην Ελλάδα μπορώ να νοσηλευθώ;
 Που μπορώ να κάνω διαγνωστικές εξετάσεις /ιατρικές επισκέψεις;
 Πως θα πάρω την αποζημίωση μου σε περίπτωση Νοσηλείας ;

Περιουσία
 Πως θα αποζημιωθώ από την Εταιρεία;

Γενικά
 Πως θα πάρω βεβαίωση ασφαλίστρων για φορολογική απαλλαγή;

 

Τι κάνουμε σε ένα τροχαίο ατύχημα;
  • Βοηθήστε τους συνανθρώπους και την Τροχαία στο έργο της. Κρατήστε τα στοιχεία ταυτότητας αυτοπτών μαρτύρων, η οποιαδήποτε στοιχεία μπορείτε π.χ. τύπο και χρώμα οχήματος, ποιος οδηγούσε, άνδρας, γυναίκα κ.α, όσων εγκαταλείπουν τον τόπο του ατυχήματος.

  • Καλέστε την Φροντίδα Ατυχήματος INTERASCO

  • Με ένα τηλεφώνημα στο 211-1099890 (χρήσιμη συμβουλή:Aποθηκεύστε το τηλέφωνο στο κινητό σας) ένας ειδικός συνεργάτης θα βρίσκεται δίπλα σας για να σας προσφέρει τις υπηρεσίες του και να σας βοηθήσει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, όπως:

    - Να καλέσει την Τροχαία,

    - Να καταγράψει τα στοιχεία των εμπλεκομένων οδηγών, τυχόν μαρτύρων, τις συνθήκες του ατυχήματος και τη σήμανση των οδών,

    - Να φωτογραφήσει τις ζημίες των εμπλεκομένων οχημάτων και να κάνει την ακριβή περιγραφή τους,

    - Να σας βοηθήσει να συμπληρώσετε τη δήλωση ατυχήματος ή το έντυπο του φιλικού διακανονισμού,

    - Να αναλάβει να στείλει όλα τα συγκεντρωμένα στοιχεία όπως τη δήλωση ατυχήματος, το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού, τις φωτογραφίες κ.τ.λ. στην ασφαλιστική σας Εταιρία.
    Επίσης, η Φροντίδα Ατυχήματος INTERASCO προσφέρει επιπλέον σαν υπηρεσία ότι,

  • Καλέστε την Τροχαία ή την Αστυνομία

  • Ειδικά όταν υπάρχουν τραυματίες, όταν το κόστος των υλικών ζημιών είναι μεγάλο ή όταν νομίζετε πως θα έχετε προβλήματα με τον άλλο εμπλεκόμενο ή τους άλλους εμπλεκόμενους οδηγούς, π.χ. πιστεύετε πως ο άλλος οδηγός είναι μεθυσμένος ή δεν έχει δίπλωμα οδήγησης. Όταν έρθει η Τροχαία μην ξεχάσετε να σημειώσετε το ονοματεπώνυμο των αστυνομικών, το αστυνομικό τμήμα στο οποίο ανήκουν, για ενδεχόμενες ερωτήσεις και στοιχεία που ίσως προκύψουν αργότερα.

  • Ενημερώστε την Ασφαλιστική σας Εταιρία

  • Εντός 5 ημερών από την ημέρα του ατυχήματος οφείλετε να ενημερώσετε την ασφαλιστική σας Εταιρία και να συμπληρώσετε την υπεύθυνη δήλωση ατυχήματος. Το τμήμα ζημιών της εκάστοτε Εταιρίας θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες που απαιτούνται, ανάλογα με την τακτική της.

  • Το όχημα σας πρέπει να το δει πραγματογνώμονας πριν γίνει οποιαδήποτε επισκευή.

  • Η ασφαλιστική Εταιρία του υπαιτίου οδηγού θα πρέπει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα να σας στείλει πραγματογνώμονα (σε περίπτωση Φιλικού Διακανονισμού η Εταιρία σας (του αναίτιου) στέλνει πραγματογνώμονα). Πριν προχωρήσετε στην επισκευή του αυτοκινήτου σας, καλό θα ήταν να έχει προσυμφωνηθεί το κόστος επισκευής μεταξύ συνεργείου και πραγματογνώμονα.
     

  • Φιλική Δήλωση Τροχαίου Ατυχήματος

  • Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος είναι καλύτερα να χρησιμοποιήστε το Ειδικό Έντυπο Φιλικού Διακανονισμού (Δήλωσης Ατυχήματος), το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε τώρα. Ο Φιλικός Διακανονισμός χρησιμοποιείται προς επιτάχυνση και απλοποίηση της διαδικασίας της αποζημίωσης, αποκλειστικά και μόνο των ζημιών υπέρ του αναίτιου ασφαλιζομένου και δεν αφορά ζημίες σε αντικείμενα (π.χ. περίφραξη οικίας κ.α.).
    Συμπληρώστε τη Φιλική Δήλωση μαζί με τον άλλο εμπλεκόμενο, ακολουθήστε και απαντήστε στα ερωτήματα του εντύπου αλλά μην δηλώσετε υπαιτιότητα.
    Επισημαίνεται ότι το κόστος αποκατάστασης των υλικών ζημιών δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 6.500 € και το ύψος των σωματικών βλαβών τα 12.000€ ανά τραυματία (οδηγό και επιβάτες του αναίτιου οχήματος) και τα 30.000 συνολικά.

    Επίσης, πρέπει να έχετε υπόψη σας τα εξής:

    • Το ατύχημα πρέπει να αφορά μόνο δύο οχήματα από ασφαλιστικές εταιρίες – ακόμα και από την ιδία, οι οποίες πρέπει να είναι ενταγμένες στο σύστημα φιλικού διακανονισμού (ακολουθεί πίνακας με τις εταιρίες – μέλη για το 2015),

    • Το ατύχημα πρέπει να έγινε εντός της ελληνικής επικράτειας,

    • Το Έντυπο Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος πρέπει να έχει συμπληρωθεί και υπογραφεί και από τους δύο οδηγούς. Σε περίπτωση που δεν έχει γίνει αυτό την συγκεκριμένη στιγμή, μπορείτε να ζητήσετε να ενταχθεί στο σύστημα εκ των υστερών ένταξη στον φιλικό διακανονισμό ,μετά από συνεννόηση των δύο ασφαλιστικών εταιριών,

  • ΧΡΗΣΙΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ Συμβουλευτείτε πρώτα την Ασφαλιστική σας Εταιρία πριν κάνετε οποιαδήποτε Δήλωση

  • Σας συνιστούμε να μην δηλώσετε σε καμία περίπτωση πως προκαλέσατε το ατύχημα εσείς και πως είστε υπαίτιος, ούτε προφορικά ούτε γραπτά (στη δήλωση ατυχήματος), ακόμα και αν χρειασθεί να πληρώσετε πρόστιμο (παραβίαση του κ.ο.κ.). Είναι γνωστό πως όταν κάποιος υποστεί ψυχολογικό σοκ (πράγμα το οποίο συμβαίνει μετά από ένα ατύχημα) δεν μπορεί να κρίνει και να σκεφτεί καθαρά με αποτέλεσμα να βγαίνει ζημιωμένος. Για το λόγο αυτό είναι καλύτερα να συμβουλεύεστε πρώτα την ασφαλιστική σας Εταιρία προτού πράξετε ή πείτε οτιδήποτε. Εάν δεχτείτε πίεση από τον τρίτο καταφύγετε στην τροχαία η στην φροντίδα ατυχήματος. Εάν τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι αποδεκτό και σας πιέζουν δηλώστε ότι αναλαμβάνετε την υποχρέωση να ενημερώσετε την ασφαλιστική σας εταιρεία και τίποτα άλλο.

    Ελέγχουμε εάν έχουμε την κάλυψη Θραύσης Κρυστάλλων.

    Εάν ΝΑΙ τότε καλούμε στο τηλέφωνο 210-6793100 επιλέγουμε ΖΗΜΙΕΣ και κατόπιν ΘΡΑΥΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ. Θα ενημερωθείτε από τους συνεργάτες μας το πλησιέστερο μέρος στο οποίο μπορείτε να απευθυνθείτε για την αλλαγή των τζαμιών σας. Αλλες απευθείας γραμμές: Carglass 213-0110081 - Glass Drive 210-5593976

    Σε ποια νοσοκομεία στην Ελλάδα μπορώ να νοσηλευθώ Σε περίπτωση που επιθυμείτε απευθείας εξόφληση των εξόδων από εμάς , μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα συμβεβλημένα νοσοκομεία της εταιρείας μας.
    Για τυχόν ερωτήσεις επικοινωνήστε με το συντονιστικό μας κέντρο 210 6793200 (24ώρες/7ημέρες)

    Σε κάθε περίπτωση νοσηλείας σας πρέπει να ενημερώνετε άμεσα το συντονιστικό μας κέντρο. Αυτό θα μας βοηθήσει να σας εξυπηρετήσουμε και να σας αποζημιώσουμε χωρίς καθυστερήσεις.

     

    Πως θα πάρω την αποζημίωση μου σε περίπτωση Νοσηλείας
    Σε περίπτωση που επιλέξετε για την νοσηλεία σας ένα απο τα συμβεβλημένα νοσοκομεία της εταιρείας μας θα εξοφλήσουμε εμείς απευθείας το νοσοκομείο.
    Αν επιλέξετε για την νοσηλεία σας ενα απο τα μη συμβεβλημένα νοσοκομεία της εταιρείας μας για να λάβετε αποζημίωση (βάση όρων του συμβολαίου σας) πρέπει να υποβάλετε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στην εταιρεία μας ΙΝTERASCO ΑΕΓΑ , Βασ. Γεωργίου 44 & Κάλβου, Χαλάνδρι ΤΚ 15233.

    Περισσότερα

    Που μπορώ να κάνω διαγνωστικές εξετάσεις /ιατρικές επισκέψεις;
    Συνεργαζόμαστε με το δίκτυο της Euromedica, της Βιοιατρικής καθώς με το το δίκτυο του Ομίλου ΥΓΕΙΑ για την πραγματοποίηση διαγνωστικών εξετάσεων και επισκέψεων στο συνεργαζόμενο δίκτυο ιατρών.
    Για περισσότερες πληροφορίες / ερωτήσεις επικοινωνήστε με το συντονιστικό μας κέντρο 210 6793200 (24ώρες/7ημέρες).

    Πως θα αποζημιωθώ από την Εταιρεία;
    Σε περίπτωσης ζημίας, θα πρέπει να ενημερώσετε τον ασφαλιστή σας, να συμπληρωθεί το έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης Ζημίας Πυρός-Κλοπής και Συμπληρωματικών κινδύνων και στη συνέχεια να το αποστείλετε στην εταιρεία, μέσω φαξ , e-mail ή και ταχυδρομείου, στην διεύθυνση Ζημιών της Interasco.

    Εκτός των ανωτέρω, για τον κλάδο της Υγείας μπορείτε να στείλετε mail στο [email protected]

    Πως θα πάρω βεβαίωση ασφαλίστρων για φορολογική απαλλαγή;
    Στην αρχή κάθε έτους θα σας αποστέλλεται μέσω ταχυδρομείου ΒΕΒΑΙΩΣΗ για το ποσό των ασφαλίστρων που έχετε καταβάλει το προηγούμενο έτος.